Жителі Житомирщини можуть скористатися послугами Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади

Відповідно до Закону України «Про місцеві адміністрації», постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2012 року №21 «Про затвердження Положення про Національну систему опрацювання звернень до органів виконавчої влади» та розпорядження голови обласної державної адміністрації від 23.07.2012 №262 створено обласний контактний центр.

Основною метою діяльності контактного центру є:

1. Сприяння підвищенню ефективності державного управління, якості підготовки та прийняття рішень з найважливіших питань соціально-економічного життя з урахуванням думки громадськості.

2. Створення додаткового механізму інформування громадськості з питань державної політики.

Основними завданнями є:

1. Приймання, реєстрація та попередній розгляд звернень, що надходять за допомогою засобів телекомунікації, надсилання їх органам виконавчої влади відповідно до компетенції для розгляду та вирішення по суті порушених у таких зверненнях питань.

2. Проведення аналізу результатів розгляду звернень органами виконавчої влади відповідно до їх компетенції.

3. Проведення моніторингу забезпечення своєчасного розгляду звернень заявників органами виконавчої влади та найважливіших соціально-економічних питань, що потребують невідкладного прийняття рішень, подання відповідної інформації облдержадміністрації і Урядовому контактному центру.

4. Інформування заявників щодо норм законодавства, надання необхідних консультаційних послуг і роз’яснень з пріоритетних питань державної політики.

ТЕЛЕФОН «ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ» ЦЕНТРУ: 0-800-301-025

Веб-сайт Урядового контактного центру: http://www.ukc.gov.ua

Контактна інформація обласного контактного центру:

телефон «гарячої лінії» центру в Житомирі: (0412) 55-89-57

Адреса: 10014, м. Житомир, вул. М. Бердичівська, 25

Графік роботи: понеділок-четвер — 9.00 — 18.00 год., п’ятниця — 9.00 — 17.00 год.

Електронна адреса: info@okc.zt.ua — для інформаційних повідомлень,

zvern@okc.zt.ua — для прийому звернень.

Веб-сторінка: http://www.okc.zt.ua

Факс: (0412) 42-01-16.

Житомирська обласна державна адміністрація
zhitomir-region.gov.ua

Реклама
Published in: on 02.10.2014 at 10:00  Комментарии к записи Жителі Житомирщини можуть скористатися послугами Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади отключены  
%d такие блоггеры, как: